MAIN-HEADER
09.05.2025 08:26:50
Navigace
Reklamní místo pro vás 1
Napište nám přez kontaktní formulář
více informací­ po kliknutí­ na banner
CSET-kontaktni_formular
Statistiky webu
NÁVŠTEVNOSŤ WEBU :
Hiearchie článků
Rozcestník » Data disky a přídavné balíčky pro BF3 a vše okolo » Návrat do Karkandu 1: Znovu si projděte nejlepší mapy série Battlefield
Návrat do Karkandu 1: Znovu si projděte nejlepší mapy série Battlefield
Battlefield3-Karkand-News.jpg

První část seriálu blogů o rozšíření Battlefield 3: Back to Karkand.

První rozšiřující balíček pro Battlefield 3 obsahuje čtyři nejlepší mapy série Battlefield, jaké kdy designéři z DICE vytvořili. V další části článku
se dozvíte podrobnosti o balíčku Battlefield 3: Back to Karkand a jak ho získat bezplatně.

Každý, kdo si předobjedná limitovanou edici Battlefield 3, obdrží první tematický balíček zcela bezplatně. Když byl Niklas Fegraeus jmenován
vedoucím designérem balíčku, jeho myšlenky ihned směřovaly ke čtyřem nejpopulárnějším mapám v historii celé série
Battlefield: Strike at Karkand, Wake Island, Gulf of Oman a Sharqi Peninsula. V součtu se na těchto mapách odehrálo neuvěřitelných 25.000 let!

Je jasné, že stávající fandové série budou nadšení. Co však balíček nabídne nováčkům?
To je docela jednoduché. Jde prostě o jedny z nejlepších map, jaké jsme kdy vytvořili. Důkazem nám jsou tvrdá data a kladné ohlasy z řad
komunity. Byli bychom blázni, kdybychom nevyužili možnost vylepšit úroveň hry těmito klasickými multiplayerovými mapami.

Jak vypadá přepracovaná verze mapy Strike at Karkand v podání výkonu enginu Frostbite 2 a herního systému Battlefield 3?
Z hlediska hratelnosti je největší novinkou ­­– oproti původní mapě z Battlefield 2 z roku 2005 - destrukce. Tuhle konkrétní budovu si pamatuji
z originálu podle čtvercového půdorysu, díky čemuž se dala velmi efektivně bránit. S modelem destrukce enginu Frostbite 2 teď ale stačí,
aby kdokoli popadnul RPG a sejmul budovu včetně jejích obránců jediným projektilem. Dali jsme však pozor na to, aby možnosti destrukce
nenarušovaly léty prověřené tempo průběhu akce na mapě.

V loňském roce ses také jako vedoucí designér podílel na balíčku Battlefield: Bad Company 2 Vietnam. Vidíš nějakou podobnost
s balíčkem Back to Karkand?

Z pohledu tematického zaměření a ambic jsou velmi podobné. Tenhle mapový balíček není vůbec jednoduchý. Back to Karkand bude rovněž
obsahovat legendární zbraně a bojovou techniku z Battlefield 2, které navodí atmosféru návratu ke kořenům, ale také nové odemykatelné
položky a další obsah, o němž budeme hovořit později. Další podobností je jejich silná tematičnost.

Čím to podle tebe dána stále přetrvávající kvalita mapy Strike at Karkan?
Strike at Karkand představuje ideální kombinaci pěchotního boje v stísněných podmínkách města a tradičního nasazení bojové techniky ve stylu série,
kde nedominuje ani jedna ze stran. Také si myslím, že lineární pozice vlajek vám hned jasně ukáže, kam jít. Okamžitě získáte přehled o směru.

"Je skvěle designovaná a vyvážená.
Nejlepší mapa všech dob."

-- Uživatel Twitteru @insane141 na adresu mapy Strike at Karkand

David Spinnier (dříve aka Göthberg) nyní působí jako vedoucí designér režimu kooperace Battlefield 3, ale právě on je autorem mapy
Strike at Karkand pro Battlefield 2.

Jaké máš pocity z toho, že se tvá přepracovaná mapa dostává do Battlefield 3?
Jsem strašně šťastný a hrdý, že se z ní stala taková klasika. Moc se mi líbí, jak dostala úplně nový grafický kabát, zvýšenou úroveň destrukce
a také, že nynější designéři se na ní mohli ihned začít orientovat.


Archivní kousek: Původní designová
předloha pro Strike at Karkand
z Battlefield 2!

Jaká byla tvá původní idea designu mapy Strike at Karkand?
Skoro bych řekl, že jsem chtěl vyprávět příběh.V podvědomí jsem si začal tvořit design mapy s tanky,
valícími se po svahu písečné duny na město, hemžící se obránci, kteří se snaží zpevňovat perimetr, ale
postupně jsou zatlačování směrem k centru. Mým cílem také bylo vytvořit asymetrické bojiště se zřetelem
na obranu. Pěšáci se brání proti pancéřům. Prostě jsem to začal kreslit v Photoshopu a odsud se vše začalo odvíjet.

Máš nějaký původní dokument z práce na designu mapy Strike at Karkand, který bys
nám mohl pro zajímavost ukázat?

Jasně! Tady je můj původní plán designu z října 2004. Pokud máte s Karkandem zkušenost, pak si určitě všimnete,
že nákres je zrcadlovou předlohou minimapy ve hře. To jsem si tehdy jaksi neuvědomil, ale když se podíváte
do herního editoru, zjistíte, že vše je naruby!







Zdroj: battlefield.com

Komentáře
Zatím nikdo nekomentoval. Buďte první kdo vloží svůj komentář.
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
Hodnocení
Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlaště senebo se registrujte pro možnost hodnocení.

Zatím nikdo nehodnotil.
Reklamní místo pro vás 4
Napište nám přes kontaktní formulář více informací po kliknutí na banner

CSET-kontaktni_formular
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Shoutbox
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06.06.2013 20:03
adresa TS3 IP serveru: ts3.cz:9233

10.07.2012 21:53
pro CSET výpis plateb a transakcí za servery http://cset.cz/ba.
..

14.05.2012 16:53
ano jsme tým MoH jenže už to přestali hrát, MoH se přestalo hrát 25.10.2011 **21*

14.05.2012 15:23
paráda.... **5* já myslel že jste tým i na MOH... jj TS nejede, moc s tim programem neumím , jediný co to ted delá je error..error..

14.05.2012 15:17
TS už zase nejede ? **22**

Propagace partnerských webů
Přispějte na náš server kliknutím na GameServers a zasláním částky


VÝMĚNA IKONEK:
counterstrikego.cz uloz.to - sdilej snadno data
Stargate-Game sogbf3.cz
www.battlefield-3.cz
CSET-kontaktni_formular CSET - CZ/SK Elite Team
MAIN-FOOTER
3,190,606 návštěv
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2025 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.