Frostbite 2 špičková inovativní technologie vytvořená pro Battlefield 3, poháněný silou nového špičkového enginu Frostbite 2 z dílny studia DICE, předbíhá svou dobu. Tato moderní technologie tvoří pevný základ a zdroj, který hře Battlefield 3 dodává vylepšenou vizuální kvalitu, pocit ohromného rozsahu herního světa, možnosti masivní destrukce okolí, dynamický zvuk a animaci postav s podporou technologie ANT, kterou se pyšní již některé z posledních sportovních her EA SPORTS™.
"Chtěli jsme vytvořit zatím nejrealističtější a emocionálně nejpůsobivější hru série Battlefield, a k tomu bylo potřeba technologie, která by naši vizi podpořila. Patrick Bach Executive Producer"
Frostbite 2 se vyvíjel tři roky a v žádném případě se nejedná o pouhé vylepšení nějakého systému, který DICE používal již dříve. Frostbite 2 vznikal od nuly a od počátku jeho vývoj směřoval k tomu, aby naplnil, a vlastně i překonal, cíle stanovené pro Battlefield 3.
"Tam, kde ostatní střílečky jen přešlapují na místě, se Battlefield 3 posouvá vpřed. Frostbite 2 stojí v srdci změny, kterou pocítí všichni fanoušci tohoto žánru. Je to vlastně engine příští generace, použitý na platformách generace stávající.
Karl Magnus Troedsson General Manager DICE"
Jak vzniká Battlefield 3
K dispozici je video reportáž o Frostbite 2, která obsahuje nové ukázky ze hry
Byli jste, tak jako mnoho dalších, ohromeni kvalitou trailerů ze hry Battlefield 3? DICE teď hráčům nabízí možnost nahlédnout pod pokličku enginu Frostbite 2. Detailní reportáž vám prozradí, jak hra vzniká a jak engin Frostbite 2 přispívá k naprosto inovativním řešením na poli animace, zvuku, grafiky, rozsahu a destrukce herního světa!
ANIMACE
Tým studia DICE si dal za cíl posunout umění herní animace zase o krok dál. Technologie ANT, kterou používá například FIFA, nám umožňuje vytvářet ještě realističtější chování, které zatím v žánru stříleček nemá obdoby.
ROZSAH
Jednoduše řečeno, Battlefield 3 vám nabídne jedny z nejrozsáhlejších map vůbec. Spokojeni budou i ti, kdo dávají přednost boji nablízko.
DESTRUKCE
Destrukce okolí je vylepšená v makro i mikro měřítku. Ze zástěn používaných jako kryt odlétají úlomky betonu a k zemi se ve změti prachu a trosek hroutí průčelí budov nebo rovnou celé stav
GRAFIKA
Frostbite 2 nyní používá deferred shading - trojrozměrné stínování, dynamické globální osvětlování a novou streaming architekturu. Že je to trochu moc technických termínů najednou? Zahrajte si hru a zažijte ten rozdíl na vlastní kůži
AUDIO
Battlefield 3 navazuje na prověřený audio systém High Dynamic Range (HDR) z předchozích her a využívá jeho technologie k vykouzlení až syrově realistického zvukového pozadí.