Battlefield 3™ předbíhá díky výkonu nového revolučního enginu Frostbite 2 studia DICE svou dobu. Právě tato špičková technologie tvoří základ hry Battlefield 3, která bude vynikat především vysokou kvalitou grafického zpracování, celkovou robustností, propracovanými efekty destrukce, dynamickým zvukem a animacemi postav, řízenými technologií ANT z nejnovějších her EA SPORTS™.
„Naším cílem bylo vytvořit dosud nejpůsobivější a emocemi nejnabitější Battlefield všech dob a k tomu jsme potřebovali novou technologii, která by naši vizi pomohla zrealizovat,“ uvedl výkonný producent Patrick Bach.
Práce na enginu Frostbite 2 trvaly tři roky, takže rozhodně nejde jen o drobné vylepšení prostředků, které studio DICE až dosud využívalo. Frostbite 2 vzniknul na zcela nových základech tak, aby vyhovoval potřebám designu hry Battlefield 3, ale také budoucích titulů.
„Tam, kde jiné střílečky přešlapují na místě, Battlefield 3 přichází s inovací. Fanoušci stříleček zjistí, že Frostbite 2 mění hraní podstatným způsobem. Říkáme mu engine příští generace pro platformy současnosti,“ prohlásil Karl Magnus Troedsson, generální manažer studia DICE.
Z technického a výtvarného hlediska stojí Frostbite 2 na pěti základních pilířích:
• Animace • Audio • Vizualizace • Měřítko • Destrukce
V dalších příspěvcích rozebereme tyto pilíře podrobněji a podíváme se na to, jak prostřednictvím technologie Frostbite 2 ovlivňuje Battlefield 3 žánr stříleček. Sledujte nás i nadále.
Zdroj: battlefield.com |