Během posledních dnů se vyrojilo spoustu zpráv, které nám nepřináší pořádně nic nového a vše již je známé. Tedy alespoň našim pravidelným návštěvníkům. Pro Vás ostatní to zde zopakuji a shrnu v jednom článku – přehledně na jednom místě
Nejdříve tu máme video z E3, kde viceprezident společnosti EA Patrick Söderlund prozrazuje, že pro Battlefield 3 nebudou žádné ModTools. Video je již starší a zprávu z něj jsem Vám přinášel již dříve (někdy v týdnu s E3). Pokud tuto informaci vezmu z časového hlediska, kdy jsem video poprvé viděl, tak ModTools teoreticky mají naději. Proč? Protože v pozdějším rozhovoru řekl Patrick Bach z DICE něco ve stylu, že ještě nejsou definitivně rozhodnuti a mohou je časem udělat. Ale když to zase vezmeme kolem a kolem, DICE stále tvrdí jak je těžké s enginem Frostbite 2 pracovat, tak si tedy můžeme spočítat, že asi opravdu nakonec nebudou.
Další zprávy jsou ještě starší, DICE o nich špitlo už někdy začátkem tohoto roku, když se objevili první gameplay videa z BF3. DICE už dříve prozradilo, že nechce aby jejich příběh v Battlefieldu 3 vyvolával nějaké politické nebo náboženské konflikty. Například ve hře Homefront, kde v příběhu Severní Korea útočí na Američany, to vyvolalo spoustu nevole a byla to tak reklama zadarmo. DICE prostě a jednoduše chce, aby příběh byl zábava a nás hráče to hlavně bavilo. Nechtějí vytvořit válečný simulátor, který by později mohl způsobit nějaké konflikty, raději chtějí zůstat od věcí které jsou reálné – dále upozorňují, že reálné a autentické není to samé. To znamená, že nechtějí reálný příběh, ale chtějí abyste pocítili autenticitu boje, bez ohledu na které straně boje budete.
Dále nám DICE prozradilo (přibližně už v době kdy se objevil druhý trailer Fault Line série), že animace v singleplayeru a multiplayeru budou rozdílné. Důvodem je, že v singleplayeru si mohou dovolit Hollywoodské smrti, kde zastřelený voják bude ještě chvíli klopýtat a poté padne mrtev. To zase ale v multiplayeru být nemůže, protože by to zdržovalo gameplay. Neznamená to ale, že byste pocítili nějaké významné rozdíly mezi animacemi v SP a MP. Jak DICE samo říká, musíte pocítit, že se stále jedná o tu stejnou hru.
Poslední a jediná nová zpráva je, že DICE nehodlá inovovat jen kvůli tomu, že je potřeba všechno inovovat. Chtějí jen žánr FPS posunout na vyšší úroveň, ale zároveň zachovat jádro Battlefieldu (jeho hratelnost) takové jaké má být, jen bude intenzivnější a fyzičtější – kde nám bude připadat účast na bojišti o něco více jasnější.
|